Diensten
Van inspiratie tot uitvoering.
Copy & journalistiek
De juiste toon, de gevoelige snaar en een duidelijke verbinding tussen hoofd en hart. Dat zijn de beste teksten. Artikelen die een persoon of een onderwerp tot leven brengen. Campagnes die aanspreken waardoor een doelgroep zich gezien en gewaardeerd voelt. Want we lezen niet alleen om te leren, we lezen om te voelen en ervaren. En daarom moeten we schrijven om te delen.
Podcasts
Iedereen en zijn moeder heeft inmiddels een podcast. Daarom is het zaak een écht goed goed plan te hebben waar je het over wilt hebben, op welke manier en met wie. Vergeet vooral niet diep na te denken over je luisteraar, want veel podcasts beginnen vanuit de behoefte iets te vertellen, zonder goed te bedenken wie het wil horen. Een beperkt bereik onder het juiste publiek is soms zelfs beter dan een breed bereik in de feed van de mensen die je niet per se hoeft te beroeren.
Communicatieadvies
Soms weet je wel wat je wil, maar niet hoe. Soms weet je welke vorm van communicatie je aanspreekt, maar ben je onzeker over de kern van je boodschap en de behoefte van je doelgroep. En soms heb je werkelijk geen flauw idee en wil je juist helemaal worden meegenomen in de mogelijkheden. Dan is het goed samen de diepte in te duiken, uit te dagen en te bevragen. Want met de juiste vragen rollen vanzelf de goede antwoorden en oplossingen van de band. Strategisch en praktisch, inspirerend en doelgericht.
Raak
Schrijven kan iedereen. Iets onder woorden brengen is een heel ander verhaal. Binnenkort maakt AI daarom alle persberichten, social media posts en vult het een belangrijk deel van de SEO-content op sites. Functionele communicatie zonder hart, ziel, zaligheid of nieuwsgierigheid. Gelukkig denk ik dat er altijd plek zal zijn voor professionals die kunnen inspireren waar chatprogramma's kopiëren.
Omdat we leven van verhalen en het altijd gaat om de mensen achter de merkverhalen. Als je trots bent op je bedrijf, je idee je kindje is of je op zoek bent naar meer dan een funnel en een click met hoop op een conversie, heb je meer aan een goede luisteraar dan aan vulling voor je site of een echo van jouw opvatting. Juist als je zoekt naar betovering, iets rauws, echts of een tekst die je onverwacht nog trotser maakt over wat je doet, wie je bent en wat je brengt, dan zoek je iemand die niet alleen schrijft, maar woorden geeft aan het onuitgesprokene.